Saturday 15 January 2011

ბლოგერული ვოიაჟი მე ვხედავ მზის ფარგლებში

ავდექი და ყველა კონკურსანტს ვესტუმრე. აღმოჩნდა რომ უმრავლესობა მდედრია(თუ სწორად მივხვდი). ეს ცუდი არ არის, მაგრამ არც კარგია. სულ ნამცხვრებითა და ტკბილეულით გაივსეს კუჭები(პოსტები). ამიტომ თქვენს ჯინაზე ავდექი და "დოყელო" კაფენტები მივირთვი, იმდენი რომ ბევრი.
უფრო დეტალურად კი რაც შეეხება თამაშში მონაწილე ბლოგერებსა და მათ დადებით პოსტებს, ძალიან კარგი შთაბეჭდილება დამიტოვა ყველა მათგანმა. ზოგს ნახატი ახარებს, ზოგს შვილი, ზოგ  მათგანს ნამცხვრები, ზოგს მეგობრები და ზოგსაც თავად მზე. ასე რომ მეც გადმომედო მათი ემოცია და გავიხარე ამ შუაღამისას.

თეონეს ბლოგზე გავუშვი ილუშა და უკვე მეასედ ვატრიალებ პლასტინკას :)

მე ვიყავი თქვენთან და თქვენ ბრძანდებოდით აქანეე?  იმედი მაქვს მოაგნებთ. :)

14 comments:

  1. კაი რააა :D ესე იგი მე მარტო ნამცხვრები მახარეებს? მეტი ვერაფერი წაიკითხე შე ღორმუცელა? :P მომეწონა ეს ვოიაჟი, მე ჯერ მარტო ამოჩემებულ ბლოგერებთან შევდივარ, (ერთერთი შენ ხარ :P ) მგონი ყველასთან არც ვყოფილვარ, მაგრამ აუცილებლად მოვინახულებ :)

    p.s. შენ თუ ის აღმოაჩინე რომ უმეტესოაბ მდედრია, მე დავაფიქსირე რომ უმეტესობას ბლოგსპოტზე გაქვთ ბლოგები და ვიტანჯები კომენტარების წერით :D

    ReplyDelete
  2. ჰო ეგ მეც შევნიშნე. ისე თუ გინდა რომ შენი წაიკითხონ შენც უნდა წაიკითხო მათი. გმადლობ რომ დაბოდიალობ. :)

    ReplyDelete
  3. მოგნება არ გამჭირვებია:)ინტენსიურად ვეცნობი მათ პოსტებს ვინც მზეს ხედავს:)

    ReplyDelete
  4. ძალიან გაგვიხარდა მე და ჩემ ბლოგუკას ჩვენი ნიკების აქ ხილვა... მადლობ ავტორ... და ილუშა ვინაა?

    ReplyDelete
  5. teone
    მოხევის ქალო თინაოს რომ აკივლებს

    ReplyDelete
  6. აააააა

    ReplyDelete
  7. შემოვდგი ფეხი, გწყალობდეთ ღმერ... კი არადა, მზე! :D

    ReplyDelete
  8. Asklypiodota
    ძალიან გადასარევი

    kanario
    ემანგრე იყოს

    ReplyDelete
  9. ვინმე ხომ არ გამოგრჩა? (ცალწარბაწეულისმაილი)

    ReplyDelete
  10. როდესაც ეგ რუკა შეიქმნა მაშინ არ ცხოვრობდი მაგ მისამართზე.

    ReplyDelete
  11. ვიცი, მარა (ცალწარბაწეულისმაილი) :-)

    ReplyDelete
  12. მაინც მარა (ცალბარძაყჩამოდღლეზილი) :-)

    ReplyDelete
  13. ახლა მაგრად დამაბნიე :-) ბარძაყის არაფერი გამეგება მე, ღვიძლიც არ ვიცი სადაა :-D :-D

    ReplyDelete